Måste snart bestämma mig....

Hur ska jag göra inför nästa säsong. Just nu går alla som katten runt het gröt. Ingen frågar om jag ska stanna och just nu är det ju bra eftersom jag inte vet. Vill klubben ha mig kvar? Vill tjejerna ha mig kvar? Har fått en konkret förfrågan från en Stockholmsklubb och jag vet att det finns några till som är intresserade. Det som mest talar emot en fortsättning är ju förstås resorna och uppslutningen på träningarna. Det är jobbigt att åka 36 mil för att träffa ett tiotal tjejer. Kan man få en bred trupp där man måste "slåss" för att få spela så skulle det ju bli mer intressant att köra. Men, men innan mars är slut så måste jag ha bestämt mig. Bergs måste ju få en ärlig chans att hitta någon annan om beslutet skulle bli att jag slutar i Bergs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0