Ibland förstår jag mig inte på tjejer

Fick ett SMS från den tjej i Bergs som blivit vald till årets överaskning. "Känner mig inte motiverad när säsongen är slut (kanske lite förståligt) och jag vet inte om jag ska fortsätta nästa säsong!! Vad handlar det om? Här kommer en tjej (född 92) som inte tidigare varit i närheten av att spela div 1 innebandy. Får massor av speltid. Gör det så bra att hon får utmärkelse. Sen kommer:  jag vet inte om jag ska fortsätta nästa säsong.  Fatta nada - är det för att jag är dum eller för att jag är kille?

Kommentarer
Postat av: roback

för att hon är tjej...

2009-03-17 @ 00:52:00
Postat av: Göte

Smart..att jag inte tänkte på det :)

2009-03-18 @ 14:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0