Nu är det bara en...

dag kvar på jobbet, sen är det sommarlov till 11:e augusti. ;o) Det blir en soft dag med utflykt till ett hemligt ställe. Vi har fått ledtrådar vart vi ska men jag har ingen susning om vart.

Så nu kommer laget att få träna på egen hand till vecka 33 då vi kör igång igen med gemensam träning. Tror nog att de kan köra på Studio Fitness några tisdagar till, men jag har inte kollat med Micke om det. Vi (Niclas) får väl lägga in på hemsidan (den gamla) vad som gäller.

Jag funderar också på om det är några tjejer på väg in till Linköping och studier. Inte för att en tjej ringer och marknadsför sig (det skulle ju en kille göra) utan de sitter och väntar på att man ska ta kontakt. Så är det någon som vet något så tipsa gärna mig om det isf.

Skulle ju ringt en tjej från en Smålandsklubb som inte ska "HARVA" i trean men haft svårt med kontaktperson för att meddela om vårt intresse, man ska ju gå den rätta vägen annars tar det hus i helsike. Nu läste jag på att Båååten hade henne med mot oss och det var ju synd att jag inte visste det för det hade ju varit ett gyllene tillfälle att scouta. Fast jag hade ju fullt upp med att kolla hur mitt lag fungerade förstås.

Sommarlovet börjar med 3-4 veckor i Småland så det blir troligen inte något bloggande på ett tag. Inte mycket till teknik som fungerar i buschen vi har knappt bild på TV:n. Fast det är ju semester/sommarlov och då ska man väl klara sig utan några veckor. Men jag kommer att åka in till "byn" och kolla mail och blogg någon gång i veckan och är jag på hugget så kanske det blir någon kommentar. ;o)

Kom ihåg nu tjejer att ni sommartränar inte för min skull utan för er egen skull!

Kommentarer
Postat av: sussie p

Tjenare Göte

Det blev ju en ganska hyfsad match det kan nog bli bra.Sorry att jag glömde köpa godis till dig Karro meddelade mig men det försvann från min hjärna hoppas det är okej. Ha en skön sommar och hälsa Lisa. Susanne

2009-06-18 @ 15:22:47
Postat av: sussie p

Tjenare Göte

Hyfsad match häromdagen det kan nog bli jättebra.sorry att jag glömde fixa godis till dig Karro meddelade mig men det försvann från min hjärna hoppas det är okej.ha det bra och hälsa Lisa. Sussie

2009-06-18 @ 15:29:26
Postat av: Anonym

2009-06-18 @ 15:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0