Nu har vi kommit till....

de lag jag tror kommer på tredje plats i serierna.

I östra blir det:
Västerås som istort fått behålla laget från förra säsongen. Ett lag med elitserierutin alltså, men hur kommer det att bli med motivationen?  Jag tror att alla lag de möter kommer att vara jättemotiverade och känna att pressen ligger på Västerås. Att match efter match få ställa upp med "klart vi ska vinna över..." tar på psyket i längden, får de sen några motgångar så......men en tredjeplats blir det.

i västra blir det:
Vänersborg som likt Västerås behåller truppen som kom två förra säsongen. Har inte sett att de fått några nyförvärv som ska höja laget. Att jag tror 3:a i år och inte två beror mest på att jag tror två andra lag lommer att bli bättre än förra säsongen.

Kommentarer
Postat av: hmmm

hur var det nu:den vise talar....Nä kommer nog inte ihåg mer ;)

2009-07-30 @ 04:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0