De som hamnar som...

6:a i östra och västra tror jag är:

Råsunda i östra, de har släpptiväg/tappat en del yngre förmågor till Djurgården. Den trupp de spelat med under de senaste säsongerna har startat bra för att sen ramla ihop under våren. Jag tror på samma senario i år också.

Marstrand blir min kandidat i den västra. Nykomling som kommer att leva högt på entusiasm över att få spela div 1 innebandy. Förstärkt truppen med några spelare men inga som jag tror kan bära laget. Plus för deras bra blogg http://marstrandibk.blogg.se/

I veckan som kommer ska jag ner till Linköping för ett möte med IBK:s ordförande. Jag har några frågor som jag hoppas vi kan få klarhet i. Kanske kommer lite om det på bloggen senare. Jag har gjort lite ändringar i schemat också och lagt in tester redan vecka 32.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0