Östra serien kör...

hårt med matcher. Borlänge slog Hugunda med 9-3 i kvällens match, kanske lite överaskande med så stora siffror.
I morgon är det tre mycket intressanta matcher:
Sala - Västerås, Råsunda - Hässelby och Telge - Hammarby.

Tippar vinster för Sala, Råsunda och Telge. Jag tänkte göra mig fri från julstöket och bege mig till Wasa Sporthall och se matchen mellan Telge och Hammarby.

Jag läste att åsikterna går isär om en incident i matchen mellan Råsunda och Vendelsö. Matchen var tydligen ganska hård och det är väl lite av Råsundas spelstil att spela hårt men schysst (för det mesta). Har man då domare, vet inte om så var fallet, som inte stävjar från början så kan det nog bli ett och annat "missöde" i matchen. Det var ju inte särskilt många U2 iaf.

I går hade jag tänkt titta på Linköping - Onyx en tidig seriefinal i div 1. Linköping som vann är ju "min" klubb i dagsläget. I Onyx finns det killar som gått/går på innebandylinjen och det hade varit kul att se dem i skarpt läge. Läste Stefans blogg och tydligen hade de skött sig bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0