Jaha, dax att börja ...

blogga igen. Det är ju mycket som kommer att hända i början på det nya året. Distriktslags- SM, serien börjar med många väldigt viktiga matcher samt att jag ska ta ställning vad jag ska göra med min innebandy.

Träningen igår var väl ingen höjdare, många borta. Lever med ett lag som består av många studenter som är "hemma" över helgen. Det känns inte riktigt bra då vi i serieupptakten efter helgerna har viktiga matcher. Jag återkommer till det senare idag. Två nya ansikten dök upp på träningen och båda är målvakter, och det var väldigt kul.

Distriktslags-SM kommer att innebära att många hallar är upptagna i nästa vecka vilket gör att vi får problem med träningstider.

Nya studenter flyttar till Linköping nu i januari och en av dem skulle ju förstås vara en drömvärvning, men det blir nog bara en dröm då hennes målsättning är att spela serien ut för sin klubb. Men vi får kanske ny energi och fart på våra träningar.

Nya div 2 Södermanland ser väldigt intressant ut och jag ska försöka mig på ett tips. Tips kommer även för Östergötland div 2, div 1 Östra samt lite tankar om västra.

En liten analys över SM för distriktslag står även det på programmet.

Vi höres.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0