Det har varit...

några fredagsmatcher som jag inte hunnit tippa. Kan väl säga att jag skulle haft rätt på båda. Att Solfjäderstaden skulle slå IBF Norrköping var väl inte direkt någon högoddsare. Sala vann också som väntat men hade tydligen svårt, knapp seger med 6-5. Tight var det tydligen också i Marstrand där Nykvarn till slut kunde vinna med uddamålet. Frälsare som vanligt var "Ladan" med två mål.

I div 1 östra spelas det en match idag den mellan Borlänge och Telge. Det blir vinst för Telge med 8-2
Övriga matcher spelas i morgon och slutar enligt följande:
Hammarby - Hässelby    5-4
Råsunda - Vendelsö       8-3
Västerås - Hagunda       6-2

I tvån Östergötland är det två matcher i helgen som slutar:
Antvarden - KFUM Norrköping    2-7
Mjölby - Boxholm    6-4
(ett möte med "derbykänslor")

Själv ska jag bila ner till Örebro för match mot suveräna serieledarna. Det skulle vara skönt om vi kan "skaka om" dem lite. Jag vet iaf att många hoppas att vi kan tighta till serien. Vi gör vårt bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0