Det är Västerås...

som gäller i morgon. Det kan bli lite körigt faktiskt. Jag ska se semi-finalerna och sen umgås med Stockholms IBF, samtidigt så är jag involverad i SIBF och reg-gymnasierna. På lördagen ska jag hålla en "liten" förläsning för ett gäng tjej-tränare samtidigt som jag borde vara på ett möte med SIBF. *Pust*  jag har gjort ett PP men det kommer antagligen att bli utsvävningar som vanligt, kommer ju på saker att prata om hela tiden. Efter det blir det iaf final och bronsmatch.

 

Simma lugnt!


Kommentarer
Postat av: Anna

Kom ihåg: 5 min föreläsning, 25 min grupparbete!

2009-12-10 @ 21:40:37
Postat av: Rosten

Fått ihop 25 bilder. 3 min per bild så klarar jag det...:=)

2009-12-10 @ 22:51:46
Postat av: Anna

Lycka till!

2009-12-11 @ 08:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0