Debatten går vidare

på Södermanlands hemsida och det är väl alltid så att åsikter om uttagningarna är delade. Vad jag inte tycker man ska göra är att diskutera tjejer som blivit uttagna. Det kan ju inte vara kul att läsa.

Solfjäderstaden förlorade mot KFUM Norrköping med 6-8 och för mig var det lite överraskande. I och för sig finns det ju många i KFUM som har rutin från div 1. Jag tyckte Solfjäderstaden visade upp ett snabbt och energirikt spel mot oss och spelade de likadant i helgens match borde det ha räckt till en seger. Men KFUM är tydligen på gång och de spetsar till tabellen ytterligare. Kul.

I morgon bär det av till Nyköping med skollaget (tjejer) för matcher mot Nyköping och John Bauer (Linköping), vi får se om det går bättre för tjejerna än vad det gjorde för grabbarna. Jag tycker vi har ett bra lag så jag hoppas de visar sig från sin bästa sida i morgon.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är det som säger att om solfjädern spelat som dom gjorde mot er hade de vunnit mot KFUM ? hmm? Har själv spelat mot både KFUM norrköping och Solfjädern i år och tycker KFUM va mycket bättre.

2009-12-07 @ 18:09:43
Postat av: Rosten

Det var bara min personliga åsikt. Jag kan givetvis vara ute och "cykla" för jag har inte sett KFUM i år. Får väl fösöka fixa en träningsmatch mot KFUM så jag får "lite mer kött på benen". ;=)

2009-12-08 @ 07:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0