På söndag är det dags...

för match. Vi ska möta Telge i deras hemmahall klockan 17,00. Det blir ju inte direkt någon mjukstart för oss då vi inte än har kört något med klubba och boll och möter ett lag som hållit igång i några veckor. Men jag ser inte resultatet som det viktigaste utan det är att se hur vi fungerar på plan (individuellt och tillsammans). Vi är ju så gott som ett helt nytt lag.

Satt och funderade på hur många timmar man tillbringat i Wasa Sporthall som nu är en bortahall, det måste vara åtskilliga. Telge då? Har inte sett någon egentlig trupp än så jag har inte helt koll på vilka som tillhör D1 och vilka som tillhör D2. Misstänker att jag iaf har varit tränare/lärare/ledare (i klubblag, skola eller distriktslag) för de flesta som kommer till spel på söndag. Måste erkänna att det kommer att kännas lite konstigt att möta Telge men samtidigt jättekul.
En sak är ju iaf klart, jag har närmare till hallen än vad vissa tränare och spelare i Telge har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0