Nu kan det bli...

ganska ovisst vem som vinner tvåan i Östergötland. Både KFUM Norrköping och IBF Linköping har förstärkt sina trupper. Jag kan väl samtidigt tycka att det är slöseri på kunskap och talang att Susanne G spelar i tvåan och inte hos oss i ettan. Men om allt faller på plats har vi klart med en ersättare som gott och väl fyller upp hennes plats. Malin Yngvesson är ju det senaste tillskottet i IBF och fler kan det nog bli (?).

Vi själva ska ju ha en träningsmatch mot Telge på lördag men den har blivit lite oviss då sjukdom och skador härjar i Södertäljelaget. Besked om de kan skulle jag få torsdag kväll.

Det är andra saker på G inom klubben också men om det återkommer jag i nästa vecka, då definitivt beslut är fattat. Kan väl tala om att åsikter har jag om det.

Fick ett trevligt och spännande telefonsamtal igår. Det handlar om att "lilla jag" ska hålla en föreläsning hur det är att träna tjejer. Det är en tränarutbildning som avslutar med Innebandy-VM och då är det meningen att jag ska vara där och prata. Får ju frigång till VM på detta sätt också, hur kul som helst.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Antar att du bara ställer upp på att hålla föreläsningen om även din familj får fri tillgång till VM ;)

2009-08-27 @ 15:38:46
Postat av: Rosa

Ja eller hela laget;) Måste ju kunna få väldigt bra grupprabbat!

2009-08-27 @ 15:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0