Mannen med "tummen mitt i hand".....

segrade över betongväggen


vägghyllan på plats



liksom sänglampan

Jag riktar ett stort tack till Elin och Robban för lånet av borrmaskinen.

Annars var det Cooper-test idag och testmiljön är inget att klaga på



3 km längs Göta kanal i härligt väder (?).

Alla som sprang förbättrade sin tid från i juni, bra gjort tjejer!  Hanna var bäst med 12,16 vilket är en mycket bra tid!



och hon ser ju ganska oberörd ut efter en snabb återhämtning.

I morgon kör vi test igen för de som inte kunde idag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt Hanna=) Är tryggt å ha en center som orkar springa i alla riktiningar=) bra jobbat alla andra oxå=) om alla gjort ett litet steg framåt så har vi alla tillsamman gjort ett stort steg gemensamt=)

2009-08-04 @ 17:05:38
Postat av: Rosa#74

hehe glömde ju namnet i förra inlägget...ja vad kan jag säga ålder börjar värkligen visa sitt=)Och göte tror inte du har tummen mitt i hand utan på fel sida av handen bara;) och det funkar ju tydligen oxå;)



Rosa

2009-08-04 @ 17:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0