Johanna Larsson heter...

vårt senaste tillskott till damtruppen. Johanna har bekräftat att hon skriver på för Linköping Innebandy i och med att det är klart med studier i Linköping. Johanna spelade förra säsongen i seriekonkurrenten Skattkärr.

Såg till min stora förvåning att en av mina gamla adepter (både på gymnasiet och i Telge) Sara Berg som är nybliven mästare i Balrog slutar med innebandyn. http://www.innebandy.se/templates/page____126619.aspx Jag tycker det är jättesynd, då jag sett hur Sara utvecklas för varje år och absolut inte nått sitt max än. Det är bara att hoppas hon får suget tillbaka!

Skrev ju om två eventuella nyförvärv för några dagar sedan.  Kan väl tala om att det fortfarande finns hopp om den ena medans vi får gratulera KFUM Norrköping som tydligen får förmånen istället när det gäller den andra.  Som sagt KFUM blir att räkna med i årets div 2 Ö-götland.

Nästa vecka börjar vi äntligen på "is"  ska bli jättekul och eventuellt dyker det då upp någon/några nyinflyttade.

Kommentarer
Postat av: Nyfiken*

Vilken position spelar Johanna på?

2009-08-06 @ 13:35:36
Postat av: Rosten

2009-08-06 @ 16:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0