Jag såg matchen mellan...

Nykvarn och Telge igår. Den slutade 7-8 och hade en del riktigt roliga vändningar. Jag måste ringa Peter och få tips om vad han sa vid time-outen. Underläge 4-1 och efter time-outen så vänder Telge till 5-4 på c:a 5 minuter. Inte illa! Det känns som om "Dalas" gäng kan överaska i div 1 västra. Vet inte riktigt vad det är men de håller uppe spelet bra. Fast jag såg några detaljer som jag tror jag kan utnyttja i serien.  ;) 

Hört ryckten om en förändring i truppen, vi får se om det är sant.

Oves Rockets slog Tommys Telge med 9-7 och det överaskade iaf mig. En viss Matilda gjorde 6 mål och det ska verkligen bli intressant att följa henne i år. Kan bli en häftig fight om vem som ska vinna Sörmlandstvåan. Finns nog inget annat lag som kan blanda sig i den striden.

Ett återbud på ledarsidan i Stockholm ställer till det nu när uttagningarna ska dra igång. Hoppas verkligen vi kan få en snabb lösning.

Det finns ett problem till som måste lösas och det tänker jag återkomma till.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ta in något vettigt då, är trött på alla knasiga stadslagstränare som anlitas genom nepotism eller gentjänster. Hur skulle det vara med en ödmjuk tränare för en gångs skull eller det finns kanske inga sådana?

2009-08-25 @ 09:19:34
Postat av: Rosten

Till "Mamma": om du har konstruktiva/kreativa synpunkter på stadslagsverksamheten får du jättegärna ringa mig. 0708-478730

2009-08-25 @ 14:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0