I morgon kör vi igång...

med Cooper-test i Ljungsbro. Ska bli kul att se hur det blir med tiderna. Bättre eller sämre än i juni - det är frågan. Kan man inte i morgon så är det tisdagen som gäller.

Såg att det "gamla" Linköpingsgänget tydligen ska skriva på för någon klubb. Man kanske måste revidera sitt tips, för det är ju inga dåliga förstärkningar den klubben (vilken det nu blir) får.

I morgon får jag besked om ett nyförvärv. Det ska bli spännande för det är ingen "dussin-lirare" som är på G. Sen har jag ju ett besked på onsdag också att vänta på.

Åker till Linköping för fjärde dagen i rad i morgon. Emma har ju flyttat så det är lite som skall sättas upp på väggarna. Hur f-n kan man bygga hus med betongväggar? Inte lätt för en som har "tummen mitt i hand".

Match på söndagen men den återkommer jag till, ser iaf ut som de flesta kan vara med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0