Telge laddar....

...inför nästa säsong. Min gamla kollega Tommy Fransson kommer att gå in i Telge och ta hand om deras div 2 lag. Känns som en jättebra lösning för dessa tjejer. Finns nog en del som måste kliva av div 1. Gårdagens "öppna träning" besöktes bl.a. av Minna och Ladan från Nykvarn, systrarna Hellsén från Vendelsö, Nadja och Issa från Huddinge. Tror att även Bergnest var där samt ngn målvakt från AIK (rätta mig om jag har fel). Nu kommer nog inte alla att välja Telge men det ser ju ljust ut för Peter och Matte. Samtidigt kan det bli svårt att få en trupp klar nu innan sommaren vilket skulle vara att föredra.

Nu är det dax för påsk-lov så mitt bloggande gör (om jag inte kommer åt ngn dator) uppehåll några veckor, men jag hoppas ni tittar in för man vet aldrig....

Efter uppehållet kommer jag att föra upp BERGS IK på bloggen. Kan bli en spännande läsning.

Kommentarer
Postat av: Niclas

Ta med dom till Berg istället =)

2009-04-12 @ 18:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0