Telge förstärker...

sitt lag med Nadja Nielikäinen (Huddinge) ,Isabell Andersson (Huddinge) och systrarna Helsén (Vendelsö) om jag fattat allt rätt.  Detta innebär att man mycket väl kan vara med och slåss om seriesegern. Forza Telge!

Vad som händer i Östergötland börjar det visst surra en hel del rykten om. Det jag vet är att jag kanske vet mer efter 1:a maj.

Pratade lite med Jocke B om "Fjäderns" ranking till en div 1 plats. SIBF:s tjänstemän räknar på ett sätt och Jocke på ett annat, det finns logik i båda så jag smiter undan utan att ta ställning.

Huskvarna ser ut att tappa en hel del tjejer till Östra, man spelar alltså hellre i div 2 än i div 1?

Det ryktas även om att Minna H har tackat nej till Nyken, mycket tråkigt för dom isf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0