Idag blev det...

basketmatch mellan Telge och Solna. Kul att få lite omväxling, det är fortfarande mycket innebandy som snurrar i huvudet. Tyvärr förlorade tjejerna från Telge så Solna kan titulera sig Svenska Mästare. Det var iaf kul att se tjejerna som går på skolan (5-6 st).

Jag har ju sagt att det ska komma en blogg om Bergs men den får vänta någon dag till. Varför? Jo alla bitar är inte på plats om de nu kommer att hamna där. Vi får se om det blir ris eller ros i bloggen.

I morgon ska jag testa Igelstaloppets bana, iaf den del som ska springas över "Kusens backe", känns som den jobbiga delen. Sen är det Botkyrkahallen som gäller på kvällen. Finaler i "Mitt i cupen" för DJ och HJ. Jag ska vara prisutdelare så vi får se om det blir Täby IS eller Hammarby som får den stora äran att skaka hand med mig ;).


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0