Det blir..

att vänta ett tag till. Mötet gick bra tycker jag men av olika anledningar kan jag tyvärr inte avslöja vad som komma skall...än... men det var iaf många mycket positiva tjejer som gick ifrån detta möte. Men jag vet att rykten kommer att sprida sig snabbt så min version kommer säkerligen inom kort. ;o) 

En nyhet som känns väldigt bra att kunna berätta om är att det nu är klart vilka som ska köra Stockholms F-15 säsongen 2009-2010. Daniel Holm fortsätter och går nu ner från DJ-17 till den yngre årsklassen. Hans partner i tränarrollen blir Björn Velander f.d tränare för Vendelsös damlag som han tagit upp i div 1. Konstellationen Holm/Velander blir riktigt intressant att följa och jag vet att de kommer att göra ett kanonjobb.

Kommentarer
Postat av: nyfiken

stämmer ryktena om att alla damer LIBK sparkas och att Bergs damlag tar över?

2009-04-29 @ 17:19:06
Postat av: Rosten

Bergs damer ska spela div 1 innebandy och LIBK:s damer div 2 innebandy, så är det väl? ;o)

2009-04-29 @ 23:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0