Fem rätt av.....

fem möjliga i mitt tips igår. Inte illa!

Jag fick ett SMS från David (Fröjered) igår kväll där han skrev om en publikvänlig match med många chanser för båda lagen. Sista Hagforsmålet i "öppen kasse".

Hässelby vann komfortabelt mot Hammarby. Fyra mål från Elisabeth Qvarfort:s klubba. 4-2 en bit in på tredje, då tar Hammarby "time-out", när matchen börjar igen så gör Hässelby 3 mål på två och en halv minut. Vad säger man på "time-outen"?

 Ingen "live-rapportering" från den matchen. Jag har för mig att det var likadant under Hammarbys matcher förra säsongen. Vad är problemet?

I södra tippade jag också rätt på segrarna. Hårdare än vad jag väntat mig i Växjö.

I kväll är det två matcher i södra, där IBF Göteborg möter Vänersborg och Olofström tar emot Södra Dal, vinster för hemmalagen tippar jag. 5-3 resp. 6-4.

Telge möter Köping i Wasa Sporthall 19,00 ikväll. Match mellan två lag som avser att finnas med i toppen. Båda lagen vann klart i premiäromgången. Telge har några borta p.g.a. skador och sjukdom men truppen är bred och man spelar ju alltid med det "bästa laget". Hur det går? Den matchen tippar jag inte.

Kommentarer
Postat av: åskådare

Ang Bajen-Hässelby: Hässelby förde givetvis spelet, och i princip ALLA målen kom sig av dålig markering i slottet. Hade Bajen lyckats täppa till framför egen kasse så hade man förhindrat 7 mål utan problem. Men Hässelby var det klart bättre laget.

2010-09-30 @ 08:55:58
Postat av: David K

Fasen vad du tippar bra, 1 mål ifrån på båda matcherna i vår serie.

2010-09-30 @ 10:38:31
URL: http://innebandydavid.blogg.se/
Postat av: åskådare

Bajen hade inga problem med liv-rapporteringen förra året :S

2010-09-30 @ 14:01:20
Postat av: issa

köping 6 - telge 4

2010-09-30 @ 14:43:32
Postat av: Nille

Liverapporteringen har inte funkat i alla matcher...problem med IDA? Får väl se om vi klarar av det i våran nya hall som verkar vara byggd som ett skyddsrum...varken mobil eller internet funkar inne =(

2010-09-30 @ 14:54:41
URL: http://nillelana.blogspot.com
Postat av: Filip

Du tippar betydligt sämre i södra:) Tippat emot VBG i båda deras matcher!

2010-10-01 @ 13:20:39
Postat av: Rosten

Helt rätt Filip. Det finns en del lag som aldrig spelar som jag tippar.. ;)

2010-10-01 @ 13:40:53
URL: http://rosten,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0