Åkte till Eriksdalshallen...

igår för att kolla in P-15 killarnas träning. Det blir ett starkt (som vanligt) lag Stockholm skickar till SM. 44 grabbar kvar i truppen som ska bantas till 20. Det blir inte helt lätt för "Mackan" och "Figge" att ta ut truppen efter vad jag såg igår. Men det känns skönt att komma till hallen och se hur proffsigt de sköter det hela.


(foto från min kollektion)

kan det bli någon av de här valörerna för laget? Förutsättningarna finns absolut, jag såg många duktiga killar.

Grace har kommit ut med nr 3 av sin webbtidning:

http://multi.mediapaper.nu/?PubId=5AC61812E0B64EDA1172100140B578C7

där jag skrivit lite om de olika div 1 serierna. Det har varit en kul uppgift men dömm mig inte för hårt om jag missat något eller trampar någon på tåna.

"Oraklet från Igelstaviken" kallas jag för i tidningen och det är ju kul att skolans namn kommer med någonstans nu när SIBF inte vill ha oss med. Jag är fortfarande konfunderad över valet av Nyköping före oss.

Idag blir det att spendera några timmar i Björkestahallen för att se kvalspel U-16 för tjejer. Telge har lag med och det har också hårdsattsande Turinge Miners som värvat friskt för att få ihop ett lag som förhoppningsvis ska leda till SM-medalj. Vet att det iaf är en målsättning för laget.



Kommentarer
Postat av: David K

Riktigt bra skrivet måste jag säga, du var mkt snäll mot oss bottentippade Hade jag skrivit hade jag totalsågat mitt eget lag pga de skrala resultaten. Bra jobbat...

2010-09-18 @ 08:46:08
URL: http://innebandydavid.blogg.se/
Postat av: David E

Ja ni David och Göte ni håller varandra alltid om ryggen;-)



2010-09-18 @ 14:42:30
Postat av: David K

David E, jag var bara ärlig faktiskt, folk är ju alltid snabba på att såga om någon råkar skriva något man inte tycker är bra så varför inte berömma?

2010-09-18 @ 17:15:26
Postat av: Danne Doppsko

Keep up the good work

2010-09-19 @ 03:02:37
URL: http://doppsko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0