Kan det bli så att...

Turinge Miners får jobba för seriesegern i div 3 Södermanland? Innan jag pratade med Matilda och fick veta att Kvarnen fått ihop ett riktigt bra lag så trodde jag att seriesegern var vikt för Miners duktiga tjejer. Nu  när Kvarnen fått t.ex. Sara Berg, fd. svensk mästare i Balrog, med i laget så kan Miners verkligen få konkurrens om seriesegern. Det ska bli spännande att följa t. o. m. div 3 i år.

När jag ändå skriver om Miners så har jag hört att mitt förra inlägg om återhämtning feltolkats lite av klubben. Mina tankar rör givetvis helheten för alla tjejer oavsett i vilken klubb de spelar. Jag hade en föreläsning för DJ tjejerna i Stockholm och det visade sig att inte många hade grepp om helheten.

Annars har jag inget nytt när det gäller övergångar men, men man vet aldrig, jag väntar på några bekräftelser.

Inom de närmaste dagarna får jag definitivt besked om vilka elever som ska gå innebandy till hösten, spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0