Vallabacken är brant...

vilket tjejerna fick känna på idag. Men det såg mycket bra ut och alla körde för fullt så jag tror det var tunga ben på de flesta efter träningen. De får ju vila nu till måndag då snabbhetsträning står på programmet.

Truppen har ju efterfrågats så jag kan väl berätta om två nya kuggar i hjulet. När jag hastigt och lustigt fick "ta över" Bergs i februari förra året så hade jag sett och även hört berättas om två talanger i Mjölby. Så under säsongen som varit höll jag en extra koll på dam tvåan och såg även några matcher med distriktslaget. Jag kunde konstatera att dessa två hade en stor potential och att de utvecklades mycket under säsongen.

Därför är det extra kul att Jessika Ivarsson och Karolina Holm valt att satsa med oss i ettan. Två unga tjejer som jag tror kommer att höja sig ytterligare ett snäpp nu när det blir div 1 spel.

Kommentarer
Postat av: Jessika Ivarsson

Vi ska göra dig stolt Göte!

Vi ser verkligen fram emot nästkommande säsong

2009-05-29 @ 12:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0