Tung som f-n...

var milen idag. Kände mig pigg när jag sprang ut vilket gjorde att jag sprang på mig mjölksyra i backen som kom efter 300 meter. Det fick jag alltså dras med i 9,7 km. Allt kändes egentligen bra utom att jag hade två ekstockar till ben. Konstaterade att 5:e och 8:e km är skittunga när benen inte riktigt vill.

Ska snart åka ner till Linköping och träffa Micke/Studio Fitness så får vi se vad vi hittar på för kul till tjejerna. Reka Vallabacken ordentligt ska jag också försöka hinna med innan Rydskogen. Ikväll blir det distansjogg, intervaller (60-30) 15 st och lite fys (armar-rygg-mage).Ganska tråkig träning men NYTTIG!

Hoppas kunna berätta lite nytt och spännande ikväll när jag kommer hem från Linköping. Det gäller förstås nya spelare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0