Jag brukar inte tippa....

men i år ska jag göra ett försök. Jag ska tippa hur det går i 4 serier!
Div 1 Västra och Östra samt div 2 Södermanland och Östergötland.

Men innan tippningen ska jag givetvis försöka kolla upp lagen i de olika serierna och ge lite kommentarer här. Vissa lag har jag ganska bra koll på andra blir kanske lite mer av en chansning.

Jag kan passa på att presentera ett nyförvärv! Emelie Rosén back som kommer från Husqvarna IK (div 1). Emelie har också provat på elitserien med Ingelstad. Givetvis har hon även spelat i Smålandslaget. Tillsammans med Linnéa Almlöf spetsar hon till försvaret rejält inför kommande säsong.

Förhoppningsvis kan jag presentera två nyförvärv till inom kort.

Kommentarer
Postat av: Nyfiken

Skulle va kul om du kunde skriva upp hela laguppställningen som har skrivit på nu:) KAn va intressant o se,.

2009-05-24 @ 23:05:36
Postat av: Rosten

Den kommer i veckan, jag lovar...

2009-05-25 @ 13:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0