I morgon...

19.30 drar vi i Linköping igång försäsongen.  Det är början på en som jag tror riktigt rolig säsong. Vi börjar första passet med distanslöpning 30 min plus lite fys.

Löpningen är för att få igång kroppen (fotleder, knäleder och bål) inför vad som komma skall med intervaller och snabbhetsträning. Sträckan som tjejerna löper är ointressant utan det är viktigt att man löper i 30 min.

Fysen består av en enkel cirkelträning med 5 stationer balans, armar, ben, rygg och mage.

Själv har jag varit duktig med löpningen den senaste veckan, sprungit c:a 4 mil på 4 pass.

Som jag sa hade 14 tjejer signat och jag räknar med att få 3 till imorgon plus klartecken från två till. Sen börjar truppen bli komplett, jobbar på 3 namn till.

Kommentarer
Postat av: Support troup

Hej!



Nu kan du blogga på för glatta livet.



Det blev gate enligt tabell

2009-05-12 @ 20:50:14
Postat av: Support troup

Hej!



Nu kan du blogga för glatta livet.

Planet står vid gaten

2009-05-12 @ 21:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0