Fem nya...

lag blev det i Västra serien, Marstrand, Surte, Pixbo, Örebro och Nykvarn där jag iaf har hyfsad koll på Nykvarn ;o).

När det gäller truppen så kan jag väl tala om vilka "gamlingar" från Bergs som gett klartecken för spel i LIBK. Följande spelare är det:
Emelie Trawtscenko, Emma Kinnhammar, Viktoria Oskarsson, Hanna Junland, Terese Klingstedt, Emma Rosth, Karolina Hägglund, Lisa Eriksson, Therese Bengtsson och Camilla Petersson.

Jag kommer inom kort att presentera "nyförvärven" lite mer ingående.

Kommentarer
Postat av: sara.

det var inte mycket att hänga i julgranen. tack för oss. när var provträningen sa du? puss

2009-05-15 @ 20:49:53
Postat av: Rosten

Vi har inga mer provträningar. Fler namn kan jag ju inte lämna ut förrän det är klart med moderklubben.

Nyförvärven är alltså = med de tjejer som inte kommer från Bergs lag föregående säsong.

2009-05-15 @ 20:59:52
Postat av: Anonym

Målvakt då? Har inte Fia skrivit på?

2009-05-15 @ 21:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0