Det börjar väl....

hända en hel del i Silly Season.

Pernilla Karlsson som gjorde 66 poäng för Forsby (div 2) är klar för Köping.

Västerås skyttedrottning Madelene Backlund fortsätter i V-ås.

Michelle Linhart Västerås har fått förfrågan från Rönnby men funderar på att "åka hem" och spela för Vänersborg.

Telge har haft en hel del intressanta namn på sina provträningar och fler dyker upp imorgon.

Linköping ser ut att få Sara Bergström från Täby, vilket skulle vara en kanonförstärkning. Däremot funderar Sofia Pettersson att sluta och hon är ju en av seriens absolut bästa målvakter. Hon bör övertalas! Tränarfrågan är inte heller klar.

Emma Larsson som lånats ut till V-ås från Köping funderar på en fortsättning där eller att återvända till Köping.

Frida och Hanna Lindgren jagas av många, men ett beslut kommer efter U-19 VM. Fått ett tips om vart det lutar men avvaktar.

Serieindelning blir klar nästa vecka.

Kommentarer
Postat av: Janne

Men du själv då? Du skriver mycket om Telge, är det där du hamnar?

2010-04-28 @ 23:44:40
Postat av: Rosten

Eftersom jag bor i Södertälje och har många tjejer på innebandyn i skolan så vet jag mest om Telge.

2010-04-29 @ 07:09:56
URL: http://rosten.blogg.se/
Postat av: Garpen

Roligt att läsa allt "skvaller" så att jag kan hänga med lite, även om jag befinner mig på andra sidan jordklotet.

2010-04-29 @ 13:40:10
URL: http://garpendownunder.blogg.se/
Postat av: Rosten

Lycka till i Australien Garpen!! Vad finns det att säga om Råsunda nu när stöttespelaren lämnar laget? ;)

2010-04-29 @ 13:52:56
URL: http://rosten.blogg.se/
Postat av: Garpen

Göte, det är en bra fråga. Jag har gått från att tidigare ha varit superuppdaterad om allt, till att vara totalt ouppdaterad. Jag vet faktiskt ingenting om vad som händer och det är rätt skönt. Men som alltid hoppas jag att det går bra för Zunda.



Fortsätt uppdatera, roligt att läsa.

2010-04-30 @ 15:13:08
URL: http://garpendownunder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0