Då var det nya utmaningar...

På G.



Ale gymnasium blir ny arbetsplats för mig. Ny stor satsning på en innebandy-linje där vi kommer att ta upp kampen med Hulebäcksgymnasiet. Jag kommer även att kliva in i Surte som huvudansvarig för damlaget.


(Surte och mitt "gamla" lag LIBK efter matchen i Ljungsbro)

Visserligen måste jag i början pendla mellan Södertälje och Göteborg men det är löst på ett mycket bra sätt.

David Karlsson http://innebandydavid.blogg.se/  kommer att ansvara för scouting och uttagningar till laget, då jag under en övergångstid helt måste koncentrera mig på gymnasiet.

Vi har även blivit lovade en ny hall som vi kommer att kunna disponera fritt efter våra behov.

Detta är ett spännande projekt som förhoppningsvis kommer att leda till elitserien inom en tre års period. Jag har varit i kontakt med några landslagstjejer från "min" region som är mycket sugna på att göra en nystart i Göteborgsområdet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0