21:a april!

Dagen D för att betala in serieanmälningarna. I morgon ska jag luska lite hur det ser ut med anmälningar till damer div 1.

I veckan hoppas jag också att vi ska vara klara med vilka som får äran att ta hand om Stockholms F/P-15 lag.

Telge hade några intressanta tjejer på provträning igår och i morgon så kommer ytterligare några (som skulle bli kanonförstärkningar) och testar miljön i Wasa Sporthall. 

Det ryktas också om att systrarna Lindgren stannar i Köping och spelar div 1 innebandy nästa säsong, vi får se om det stämmer.

I Östergörland jobbar Solfjäderstaden på för fullt och kontaktar nya tjejer men i LIBK är det tyst.

Vad kommer Björklunds GY11 att innebära för alla skolor som har innebandy på programmet? Jag återkommer om det.

Jag ska också försöka komma till beslut om vad jag ska göra nästa säsong.

Kommentarer
Postat av: David

Kan inte fatta om de stannar i div 1 efter att ha fått lira i globen, lite skillnad mot att åka till Ljungsbro eller Vänersborg hehe...

2010-04-21 @ 22:53:05
Postat av: Kollen!

Då bådas pojkvänner spelar i falun är det väl ingen högoddsare att de följer med nu när de tar studenten... 1+1 = 2.

2010-04-22 @ 08:35:20
Postat av: Andersson

Jag tror faktiskt inte det stämmer det där med anmälningsavgiften. Det stämmer så till vida att föreningarna måste anmäla sig senast den 21 april men betalningen skall göras senast 1 augusti och anmäla sig har alla råd med.

http://www.innebandy.se/templates/Page____67079.aspx

2010-04-22 @ 09:47:20
Postat av: Rosten

Det har du så rätt i Andersson, men att inte anmäla sig i tid lyckades 9 lag med. Det tas iaf ut en avgift på 1000 kr för de lagen som inte kommit in i tid. SIBF är ju tvungna att jaga svar från dessa.

2010-04-22 @ 14:52:27
URL: http://rosten.blogg.se/
Postat av: tjogge

Många kör en hel karriär utan Globen dom gjorde det på 8 veckor ( + kanske VM Guld ), större utmaning att ta Köping till Eliten än att harva Sverige runt i buss.

2010-04-24 @ 00:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0